
Henkilökunnan esittely

Tervetuloa! Olen Sari, yrittäjä ja ravintola-alan pitkän linjan ammattilainen.
Ravintola-alalla olen työskennellyt vuosia, ja rakkaus ruokaan sekä asiakaspalveluun on ollut aina sydäntäni lähellä. Vuosien varrella olen oppinut, kuinka tärkeää on tarjota asiakkaille paitsi hyvää ruokaa, myös unohtumattomia elämyksiä. Olen myös toiminut pitkään hoitajana, ja tämä kokemus on opettanut minulle empaattisuutta, huolellisuutta ja tarkkuutta – asioita, joita hyödynnän jokaisessa ravintolahetkessä.
Nyt haluan tuoda asiakkaillemme uusia tuulia ja erinomaisia ruokakokemuksia, jotka yhdistävät laadukkaat raaka-aineet, kauniin esillepanon ja lämpimän palvelun. Asiakkaideni tyytyväisyys on minulle tärkeintä, ja tavoitteenani on tehdä jokaisesta käynnistä teille ikimuistoinen hetki.
Tervetuloa nauttimaan raikkaasta näkökulmastani ravintolaelämään!

Henri tässä terve!
Alussa oli suo, kuokka ja Jussi.. Mutta sitten kului aikaa ja sain alkuni Sotkamon Soidinvaaralla. Siellä sain oppia heti lapsuudestani yhteyden ruokaan ja eritoten sen alkuperään perheeni ja sukulaisteni kautta. Arvostankin suuresti käsityönä tehtyä ruokaa ja leipomista, jota olen saanut seurata niin kotileipomon, pitopalvelun kuin erilaisten ravintoloiden sisältä. Unohtamatta ruoan alkutuotantoa tai yrittämistä. Tämän kaiken oppimani olen vuosien saatossa yhdistänyt omaan myöhemmin oppimaani ja näkemääni, muodostaen itseni ruoan ja asiakaspalvelun tarjoajana.
Olen aina ollut myös sitä mieltä että suurimpana opettajana toimivat asiakkaat sekä pienet rupattelut kanssanne ja palaute joka toimii parhaiten itseni tsempparina. Antakaa intoni ja sydämeni kasvaa kanssanne, jolloin saamme nauttia uusista asioista ja mieleenpainuvista tulevista hetkistä!

Nimeni on Jasper.
Olen nuori, mutta jo kokenut myyjä, jolla on vahva ote asiakaspalvelusta ja myyntityöstä. Olen tottunut työskentelemään ripeästi ja joustavasti erilaisissa tilanteissa, ja pidän siitä, että saan kohdata ihmisiä arjessa hymy huulilla.
Toimin Makuparkissa kassalla, jossa huolehdin siitä, että maksutilanteet sujuvat vaivattomasti ja asiakas lähtee tyytyväisenä. Minulle on tärkeää, että jokainen asiakas tuntee olonsa tervetulleeksi ja saa palvelua nopeasti ja ystävällisesti.